Сейсенбi, 11 Желтоқсан 2018 г. 05:01

Аймақта азаматтардың өтініштерін қабылдау үшін Шығыс Қазақстан облысының бірыңғай байланыс орталығы жұмыс істейді

Бұл ШҚО тұрғындарына ақпараттық-анықтамалық сипаттағы кеңес беру және мемлекеттік органдардың қызметіне қатысты мәселелерді жедел шешуге көмек көрсету бойынша әлеуметтік жоба.

Байланыс орталығының мамандары мәселенің егжей-тегжейлі қарап, қандай ведомствоға жүгіну қажеттігін түсіндіреді, сауатты түрде жазылған сұрау жасауға және оның қаралуын бақылайды. Орталықтың ерекшелігі – әрбір өтініш бізде бақылауда тұрады және де өтініш берген адам ведомстволарға бармай-ақ өзін толғандырған мәселені шешу мүмкіндігі бар.

Сонымен қатар, азаматтарға байланыс орталығына аймақта қалыптасқан тасқыннан болуы себепті  келтірілген өтемақы мәселелері бойынша байланыс орталығына жүгінуге болады.

800-ден аса азамат осы мүмкіндікті пайдаланып, байланыс орталығының көмегімен  мәселелерін шешуде.

Сіз Байланыс орталығына жүгінуіңізге болады:

·        1331 жедел желі телефонына (қоңырау осы нөмір бойынша облыстың кез келген елді мекенінен үй телефонынан қабылданады);

·        1331.kz арнайы сайтында;

·        WhatsАpр ұялы қосымшасы арқылы 8-771-202-20-02 нөмірі бойынша;

·        contact-vko@e-vko.kz электронды поштасы бойынша

·        @contact_centre_vko инстаграмына.

Байланыс орталығы 9.00-дан 18.00 сағатқа дейін жұмыс істейді, 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі асқа үзіліс, аптасына бес күн, сенбі, демалыс – демалыс күндері.